Teslimat Koşulları

750₺ üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. Firmamız anlaşmalı olduğu kargo firmalarıyla sorunsuz bir şekilde ürünleri müşterilerine teslim etmektedir.

Teslimat Seçeneklerine Genel Bakış

DEĞİŞİM HAKKI

Alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, satın aldığı Mal/Hizmeti teslim tarihten itibaren 3 (Üç) gün içerisinde değişim hakkını kullanarak değişim talep edebilir. Değişim hakkı bildirimi ve Sözleşmeye ilişkin sair bildirimler Satıcı’ya ait ve/veya Web sitesinde belirtilen iletişim kanalları ile gönderilecektir. Değişim hakkının kullanılması için süresi içerisinde Satıcı’ya mevzuat hükümlerine ve Websitesi’ndeki değişim hakkı kullanım seçeneğine uygun olarak bildirimde bulunulması şarttır.

Değişim hakkının kullanılması halinde:

a) Alıcı değişim hakkını kullanmasından itibaren 3 (üç) gün içerisinde Malı Satıcı’ya geri gönderir. 
b) 
Değişim hakkı kapsamında değişim yapılacak ürünün mal kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları varsa mal ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir. Mal, Satıcı’ya değişim için gönderilirken, malın teslimi sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın ve değişim formunun (Değişim yapılması istenen ürünün faturası kurumsal ise, değişim isterken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İade Faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır)’da Alıcı tarafından iade edilmesi gerekmektedir.

Alıcı’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya değişim imkânsızlaşırsa Alıcı kusuru oranında Satıcı’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak değişim hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan Alıcı sorumlu değildir.

Değişim hakkının kullanılması nedeniyle Satıcı tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

Alıcı değişim yapacağı Malı ön bilgilendirme formunda belirtilen Satıcı’nın anlaşmalı kargo şirketi ile Satıcı’ya gönderdiği sürece iade kargo bedeli Satıcı’ya ait olacaktır. Alıcı’nın değişim yapacağı Malı ön bilgilendirme formunda belirtilen Satıcı’nın anlaşmalı kargo şirketi dışında bir kargo şirketi ile göndermesi halinde iade kargo bedeli ve Malın kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Satıcı sorumlu değildir.

MADDE 9 – DEĞİŞİM HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER

Değişim hakkı aşağıdaki hallerde kullanılamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler,
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler,
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi ve değişimi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler, 
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler,
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler,
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler,
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler,
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler. 

MADDE 10 – UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Alıcının Mal veya Hizmeti satın aldığı ve ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 68’nci. Maddesinin 1. fıkrasında belirtilen alt ve üst limitler doğrultusunda tüketici talepleri hakkında ilçe/il tüketici hakem heyetleri yetkilidir.

MADDE 11 – MALIN/HİZMETİN FİYATI

Malın peşin veya vadeli satış fiyatı, sipariş formunda yer almakla birlikte, sipariş sonu gönderilen bilgilendirme maili ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcut olan fiyattır. Satıcı tarafından yapılan indirimler, kuponlar, kargo ücreti ve sair uygulamalar satış fiyatına yansıtılır. Bir ürün hakkında yapılan indirim, diğer ürünler üzerinde de uygulanacağı anlamına gelmez. Satıcı her zaman fiyatlar üzerinde değişiklik yapma hakkına sahiptir.

MADDE 12 – TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

Alıcı’nın, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcı’dan talep edebilir ve her koşulda Alıcı’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı’nın borcu gecikmeli ifasından dolayı Satıcı’nın uğradığı zarar ve ziyandan Alıcı sorumlu olacaktır.

MADDE 13 – BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ

İşbu Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, e-mail aracılığıyla yapılacaktır. Alıcı, işbu Sözleşme’den doğabilecek ihtilaflarda Satıcı’nın resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veri tabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu’nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 14 – YÜRÜRLÜK

14 (on dört) maddeden ibaret bu Sözleşme, Taraflarca okunarak, {_tarih_} tarihinde, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir.

SATICI: Altınok Elektronik https://ucuzlukvar.com.tr

1. Ürünü Sipariş Edin ve Teslimat Yöntemini Belirtin

2. Bir Sipariş Onay Maili Alacaksınız

3. Siparişinizin Gelmesini Bekleyin

4. Siparişinizi Adresinizden Teslim Alın

SIK SORULAN SORULAR

Kargo Ücreti Nedir ve Ne Kadar Sürede Teslim Edilir?

Ucuzluk Var'da kargo ücreti 750 TL üzeri ücretsizdir, ancak bazı ürünlerde minimum sipariş tutarı gerekebilir. Ürününüzün teslim süresi, sipariş verilen ürüne ve teslimat adresinize bağlı olarak değişebilir. Genellikle teslimat süresi 3-5 iş günüdür.

İade ve Değişim Koşulları Nelerdir?

Müşteri memnuniyeti bizim için önemlidir. Eğer satın aldığınız üründen memnun değilseniz, 30 gün içinde iade veya değişim yapabilirsiniz. İade veya değişim için ürünün orijinal ambalajında ve kullanılmamış durumda olması gerekmektedir.

Güvenli Ödeme Seçenekleri Nelerdir?

Ucuzluk Var'da çeşitli güvenli ödeme seçenekleri sunulmaktadır. Kredi kartı, banka havalesi, PayPal gibi ödeme yöntemlerini kullanabilirsiniz. Tüm ödeme işlemleri SSL şifreleme ile korunmaktadır.

Ürünlerin Garantisi Var mıdır?

Evet, Ucuzluk Var'da satılan tüm ürünlerin garanti süresi bulunmaktadır. Ürünlerimizin çoğu üretici garantisi altındadır ve belirli bir garanti süresi vardır. Garanti süresi ve koşulları ürün sayfasında belirtilmektedir.

Müşteri Hizmetleri ile Nasıl İletişime Geçebilirim?

Herhangi bir sorunuz veya sorunuz varsa, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmekten çekinmeyin. Canlı sohbet, e-posta veya telefon yoluyla bizimle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri hizmetleri ekibimiz, her türlü sorunuza yanıt vermek ve size yardımcı olmak için buradadır.

Need a Help?

  • (208) 555-0112
  • Messenger
  • Telegram
  • Email: woodmart@mail.com

Subscribe us